Gerçekten yazık Çoğu zaman okuyorum firma şikayetlerini bir çoğu asılsız..
1 YTL'nin geri iadesini isteyen kullanıcılarımızda var.Neden biraz tolerans yok ? farzedinki sizi ev1 dolandırdı o zaman napacaktınız ? Neyse ..

Ben buraya ABChost'tan hosting alınmaz. allah belalarını versin yazdığımı farzedelim.

Firma sahibinin halbuki haberi bile yok veya hosting vermemekte geçerli bir sebebi var.***** hacking vs içerik olsun.Veya kapatmasındaki sebep spam atıyordu müşteri...

Ama bir bakıyorsunuz google'de şöyle bir kayıt "ABChost'tan hosting alınmaz"

Ya ama firmalar tutupta tüm hosting forumlarını incelemek zorunda değilki...

Ne kadar karalayıcı değilmi ? Bence r10.net Firmaların haklı olduğu durumlarda bu başlıkları kaldırtma gibi istekleri olmalı veya firmalar size ulaşabilmeli.Çünkü firmaların logo'ları tescilli (tabi FİRMALARIN ) belki yayınlamak istemeyebilir. Çünkü google'da r10 net in hiti fazla olduğundan firmanın sitesinden daha önce siz listeleniyorsunuz.

r10'net ile ilgili ilk şikayetide ben yapmış olayım

Saygılarımla.
Şahin