Konu
YAZIK.! r10.net Lütfen...
09-04-2007, 11:32:47
#8
deli dana
EĞER İDDALAR ASILSIZSA o başlığı açan kişiye ceza verilir. Şirkette yönetime ulaşarak konuyu sildirebilir.