Açılan başlıkta kanıtlar yoksa direk anında silinmeli.
Hiçbir host üye olup kendini savunmak zorunda değil, birkaç karalayıcı yüzünden neden zaman kaybedip, gereksiz yere sinir olayım?
Bu ülke böyle, adamın binlerce işini halledersin, birinini yapmazsın kötü olursun.
YAZIK.! r10.net Lütfen...
33
●2.691
- 10-04-2007, 11:06:59Üyeliği durdurulduEvet ama hala r10.net yöneticilerinden bir cevap yok
- 10-04-2007, 14:38:45rainmax ve deli_dana sana yönetici değiller gibimi geldi?Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2007, 02:19:15Üyeliği durduruldueee yöneticiler ama bir çok konuyu görmezden geliyorlar o zaman.?
- 14-04-2007, 02:21:32Hocam senin hakkının yenidiği bir başlık falanmı var?Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2007, 02:23:59Bu forumda 10k dan fazla üye war gunde bir sürü konu açılıyor hepsine nasıl bakabiliriz ... Şikayet edersin bizde gerekeni yaparız mantıklı düşün biraz ..Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaran mı gocunuyorsun şuanda ?





- 14-04-2007, 02:25:08Üyeliği durdurulduSabri arkadaşıma katılmıyorum. Bana göre çok yanlış bir düşünce, adamlar mecburmuki forumdaki insanlarla muhattap olsun. Burası kurtlar vadisi gibi, sizde benden daha iyi bilirsiniz, ben firma sahibi v.s. olsam kesinlikle ama kesinlikle buraya yazmam. Çünkü 2-3 çok mesajı olan, yada renkli tanıdıkları olanlar herkese istediği lafı diyebiliyor.Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2007, 02:29:28Burası veya diğer webmaster platformu adamların işleriyle ilgili biryer gelip kendilerini savunmaları gerekir.Cobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
