• 09-04-2007, 18:34:02
    #10
    Açılan başlıkta kanıtlar yoksa direk anında silinmeli.

    Hiçbir host üye olup kendini savunmak zorunda değil, birkaç karalayıcı yüzünden neden zaman kaybedip, gereksiz yere sinir olayım?

    Bu ülke böyle, adamın binlerce işini halledersin, birinini yapmazsın kötü olursun.
  • 09-04-2007, 20:29:56
    #11
    ben de katılıyorum
    asılsız iddiaların olduğu başlıklar silinmeli.
  • 10-04-2007, 11:06:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Evet ama hala r10.net yöneticilerinden bir cevap yok
  • 10-04-2007, 14:38:45
    #13
    Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama hala r10.net yöneticilerinden bir cevap yok
    rainmax ve deli_dana sana yönetici değiller gibimi geldi?
  • 14-04-2007, 02:19:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    eee yöneticiler ama bir çok konuyu görmezden geliyorlar o zaman.?
  • 14-04-2007, 02:21:32
    #15
    Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee yöneticiler ama bir çok konuyu görmezden geliyorlar o zaman.?
    Hocam senin hakkının yenidiği bir başlık falanmı var?
  • 14-04-2007, 02:23:59
    #16
    Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee yöneticiler ama bir çok konuyu görmezden geliyorlar o zaman.?
    Bu forumda 10k dan fazla üye war gunde bir sürü konu açılıyor hepsine nasıl bakabiliriz ... Şikayet edersin bizde gerekeni yaparız mantıklı düşün biraz ..

    Yaran mı gocunuyorsun şuanda ?


  • 14-04-2007, 02:25:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum hosting firmaları kaydolacaklar ve diyeceklerki şu adam yalan söylüyor karaladı olayın aslı şudur. Diyeceksinki forumları tek tek gezeceklermi? Hayır gezmeyecekler, tr büyük webmaster forumu kaç taneki? bir zahmet işleri ile ilgili olan bu forumlara üye olacaklar hem karalayan varsa cevabını verecekler hemde forum üzerinden ulaşmaları gereken kitleye (webmasterlara) ücret ödemeden reklamlarını yapmış olacaklar.
    Sabri arkadaşıma katılmıyorum. Bana göre çok yanlış bir düşünce, adamlar mecburmuki forumdaki insanlarla muhattap olsun. Burası kurtlar vadisi gibi, sizde benden daha iyi bilirsiniz, ben firma sahibi v.s. olsam kesinlikle ama kesinlikle buraya yazmam. Çünkü 2-3 çok mesajı olan, yada renkli tanıdıkları olanlar herkese istediği lafı diyebiliyor.
  • 14-04-2007, 02:29:28
    #18
    Cobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri arkadaşıma katılmıyorum. Bana göre çok yanlış bir düşünce, adamlar mecburmuki forumdaki insanlarla muhattap olsun. Burası kurtlar vadisi gibi, sizde benden daha iyi bilirsiniz, ben firma sahibi v.s. olsam kesinlikle ama kesinlikle buraya yazmam. Çünkü 2-3 çok mesajı olan, yada renkli tanıdıkları olanlar herkese istediği lafı diyebiliyor.
    Burası veya diğer webmaster platformu adamların işleriyle ilgili biryer gelip kendilerini savunmaları gerekir.