Konu
YAZIK.! r10.net Lütfen...
14-04-2007, 02:23:59
#16
rnmks
Giyotin.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eee yöneticiler ama bir çok konuyu görmezden geliyorlar o zaman.?
Bu forumda 10k dan fazla üye war gunde bir sürü konu açılıyor hepsine nasıl bakabiliriz ... Şikayet edersin bizde gerekeni yaparız mantıklı düşün biraz ..
Yaran mı gocunuyorsun şuanda ?