Sabri arkadaşıma katılmıyorum. Bana göre çok yanlış bir düşünce, adamlar mecburmuki forumdaki insanlarla muhattap olsun. Burası kurtlar vadisi gibi, sizde benden daha iyi bilirsiniz, ben firma sahibi v.s. olsam kesinlikle ama kesinlikle buraya yazmam. Çünkü 2-3 çok mesajı olan, yada renkli tanıdıkları olanlar herkese istediği lafı diyebiliyor.
Burası veya diğer webmaster platformu adamların işleriyle ilgili biryer gelip kendilerini savunmaları gerekir.