Konu
YAZIK.! r10.net Lütfen...
10-04-2007, 14:38:45
#13
Sabri
Giyotin.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ama hala r10.net yöneticilerinden bir cevap yok
rainmax
ve
deli_dana
sana yönetici değiller gibimi geldi?