Sistemhost www.sistemhost.com bu firma kota aşımlarında gb başına yüksek memlalarda ekstra ücret çıkarıyor bu madde sözleşmelerindede yer alıyor.
sistemhostla çalışmayın nedenmi çünkü sitenize flood yada bot saldırısı olduğunda firmaya bi gökdelen almak zorunda kalabilirsiniz.
karar sizin iyi çalışmalar.
sistemhost.com ( sistem host) Rezillik...
22
●2.610
- 07-09-2009, 20:23:47Sistemhost hiç kullanmadım ama kullanım sözleşmesinde diyorki;
Alıntı - 07-09-2009, 20:30:11Üyeliği durdurulduBLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet üstad. 50$ paket aldın mesela 2$ da onu ekliyor 52$+kdv 1 gb için kitler sana
- 07-09-2009, 22:22:56Üyeliği durduruldubunun neresi rezillik bize biraz açıklar mısın?goturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 23:06:24goturkey Amerika üretim malların ambalajlarını okuduğumuzda çok saçma uyarılar görürüz bu da onun gibi adamlar herşeyi yazmışlar siz alırken bunlara dikkatli bakmalısınız burada üzgünüm ama sistemhost haklı.
- 07-09-2009, 23:48:07Üyeliği durdurulduBu yorumunuz çok yersiz şikayet kısmındasınız forumun ve ciddi ciddi şikayet ediyorsun sana zorlamı diyor sistemhost gel al benden canım. Ne diyor kayıt olurken --Sözleşmeyi okudum ve anladım-_? Okumuş ve anlamışsın neyin derdindesin daha
Adam sana belirtiyor zaten
- 08-09-2009, 00:01:57ben sistemhost ile 3 yıldır çalışıyorum, arkadaşın dediği gibi limit aşımlarında falan kesinlikle öyle abartılı rakamlar çıkartmıyorlar, Firma sahibi Gökhan beyde her zaman 24 saat telefon ile ulaşılabiliyor, 24 saat teknik destekleri var site üzerinden, bence yanlı bir yorum olmuş önce hizmeti al, sonra karalama kampanyası yapın.
