• 08-09-2009, 00:15:33
    #10
    2$ = gökdelen komedi resmen
  • 08-09-2009, 00:17:48
    #11
    Bence sistemhost suçlu böyle insanlara host satmaması gerek
  • 08-09-2009, 00:19:39
    #12
    Kurumsal PLUS
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sistemhost suçlu böyle insanlara host satmaması gerek
    Konuyu açana en güzel cevap olmuş
  • 08-09-2009, 00:40:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...k-durun-9.html buyrun bir madur daha
  • 08-09-2009, 00:48:17
    #14
    goturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bence eşeleyecek toprak arıyorsunuz
  • 08-09-2009, 01:43:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hangi birimiz hizmet sözleşmesini okuyoruz.Büyük hata
  • 09-09-2009, 14:09:02
    #16
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2$ = gökdelen komedi resmen

    Damlaya damlaya göl olur
  • 09-09-2009, 19:16:37
    #17
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sistemhost suçlu böyle insanlara host satmaması gerek
    Sana katılmamak elde değil ufuk
  • 12-09-2009, 05:18:19
    #18
    3.5 yıl oldu 1 kere sözleşmeyi okumadım ama simdiye kadar 1 kere probemim olmadı siteye girmedi gibi.
    problemlerim oldu ilk 1 yıl amatör oldugum için her açtım ticket cevaplandı.
    çözüm bulundu simdi o açtım ticketlere bakıyorumda ben ne kadar amatör adamısım diyorum seviyem ilerledi ilerlemesinde en büyük katkısı olan SistemHOST LTD.