Bu yorumunuz çok yersiz şikayet kısmındasınız forumun ve ciddi ciddi şikayet ediyorsun sana zorlamı diyor sistemhost gel al benden canım. Ne diyor kayıt olurken --Sözleşmeyi okudum ve anladım-_? Okumuş ve anlamışsın neyin derdindesin daha Adam sana belirtiyor zaten