Sistemhost hiç kullanmadım ama kullanım sözleşmesinde diyorki;
Alıntı
5.6: Müşteri, aldığı paketteki Aylık Band Genişliği kadar veri transferi kullanma hakkı vardır.
Müşteri bu limiti geçtiği taktirde her ay sonunda hesaplanan ve fatura edilen GB başına 2$+kdv ücreti,
eğer aylık ise bulunduğu aydaki aylık ücrete dahil ederek, yıllık ise 5.4 üncü maddeye göre ödemekle yükümlüdür.