Sistemhost
www.sistemhost.com bu firma kota aşımlarında gb başına yüksek memlalarda ekstra ücret çıkarıyor bu madde sözleşmelerindede yer alıyor.
sistemhostla çalışmayın nedenmi çünkü sitenize flood yada bot saldırısı olduğunda firmaya bi gökdelen almak zorunda kalabilirsiniz.
karar sizin iyi çalışmalar.