• 07-09-2009, 13:44:43
    #10
    Hocam haklısınız suç bizde.

    Bize başvuran tüm müşterilerinize domainleri vermeliydik.
    Sizi dinlememeliydik. İşleri düzelteceğiz dediğinizde inanmamalıydık.

    Şu dkdan itibaren whoisdeki bilgiler ile kimlik bilgileri uyuşan tüm sitemde.com müşterileri alan adlarını alabilecektir.


    Saygılar.

    sitemde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mrb lar dostum hep aynı konular hep aynı şeyler bıktım kısacası kimseyi kırmim diyom bir yere kadar moves services yapamamanız bizden kaynaklanan bir sorun deil bu bir bu buturla alakalı buturda topu reseller clup a atar siz sitemde.com dan domain aldınız ama domaininiz aktif muhterem kardeşim nasıl 2 aydır kullanamıyonuz anlamış deilim boş boş çıkıp şuraya birilerini karalamak için ant içmişsiniz sanırım bir ara karakartalforum.org vardı adam domaini kullanıyor site açık hemde ücretsiz hosting r10 üyeliği verildi sitemi kullanamıyom die 10 tane konu açtı r10 adminleride mod larıda hiç kontrol etmeden konunun aktif kalmasını sağladılar r10 adminleri ve modları artık sitemde.com konuları boş boş aynı konuları görmekten sıkıldım yeter bir şirketin batışından sizde sorumlusunuz araştırmadan sormadan etmeden kanıtsız burda herkeze konu açtırıyonuz ii o zman bende yarın çıkacam r10 admini mason diyecem amacı türk firmalarını kötülemek yurt dışındaki hosting firmalarına yönlendirmek dicem sizce ii olurmu olmaz olamaz da o zaman sitemde.com ile ilgili bundan sonra konu görmek istemiyom buda benim en doğal hakkım herkezinde.. ben r10.net te sitemde.com hakkında kimse yazı yazamaz diyorum kimsede itiraz edemez.. herkeze ii günler herşeye rahmen sitemde.com da sitesi bulunan kişilerin sitelri açıktır ve süresi dolan ların sitesi halen açıktır reseller de kimseden para istenmedi olaylardan sonra çıkıpta birisi bu sölemiyor neden sölesinki düşene bir tekmede bizden misali..
  • 07-09-2009, 13:57:13
    #11
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız suç bizde.
    Bize başvuran tüm müşterilerinize domainleri vermeliydik.
    Sizi dinlememeliydik. İşleri düzelteceğiz dediğinizde inanmamalıydık.

    Şu dkdan itibaren whoisdeki bilgiler ile kimlik bilgileri uyuşan tüm sitemde.com müşterileri alan adlarını alabilecektir.

    Saygılar.
    Teşekkürler.
  • 07-09-2009, 19:32:03
    #12
    sana dediğimizde directi den resellercluba geçtiğimizden dolayı sorunlar olduğunu söylemiştin konunun resellerclubla alakalı olduğunu söylemiştin yalan mı ?
    move services ı biz nasıl engelleyecez söylermisin madem engellemişiz göster de engelli kaldıralımda millet alsın sen yoluna biz yolumuza
    domainlerin ödemsini sen bizden aldın bunları başkasına vermen gasptir öle bir şey yapacak kadar aciz olduğunu düşünmüyorum..
  • 07-09-2009, 20:04:39
    #13
    sitemde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana dediğimizde directi den resellercluba geçtiğimizden dolayı sorunlar olduğunu söylemiştin konunun resellerclubla alakalı olduğunu söylemiştin yalan mı ?
    move services ı biz nasıl engelleyecez söylermisin madem engellemişiz göster de engelli kaldıralımda millet alsın sen yoluna biz yolumuza
    domainlerin ödemsini sen bizden aldın bunları başkasına vermen gasptir öle bir şey yapacak kadar aciz olduğunu düşünmüyorum..
    1- move service ile ilgili asla sitemde kısıtlamış demedim. Bu senin müşterinin yanlış anlaması. Aksine bunu ne biz ne de sitemde kısıtlayamaz sorun resellerclub'ın estdomainsten aldığı hesaplarla ilgili demiştim.

    2- kimlik whois ibraz edebilen herkesin domaini dilediği gibi kullanabilme hakkıdır. directi'nin sözleşmesinde bu maddeyi kabul ediyorsunuz.
  • 07-09-2009, 20:44:02
    #14
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- move service ile ilgili asla sitemde kısıtlamış demedim. Bu senin müşterinin yanlış anlaması. Aksine bunu ne biz ne de sitemde kısıtlayamaz sorun resellerclub'ın estdomainsten aldığı hesaplarla ilgili demiştim.

    2- kimlik whois ibraz edebilen herkesin domaini dilediği gibi kullanabilme hakkıdır. directi'nin sözleşmesinde bu maddeyi kabul ediyorsunuz.
    peki ben yazımda ne dedim ben topu butura buturda reseller clupa atar dedim dikkatini çekerim sen domain kayıt etmiyorsun sende bir bayisin sonuçta ben senden aldıysam ben seni tanırım sende beni 3. şahıslar giremez dimi o zman gelip bana falandi filandı demicen...

    müşterimi sölediğini kelime budur :
    Butur diyor ki; Sitemde eğer istersen move service izni veririz.

    hem adama sitemde kısıtlamış diyorsun ondan sonra ben sitemde kısıtlamadı diyorsun karar ver bende ona göre müşterilerime cvp verecem ..
  • 07-09-2009, 20:49:54
    #15
    Ben anlatamıyorum sanırım.

    Ben dedimki domaini size geçirecektik.

    Lakin sitemde en kısa sürede işlerimizi düzelteceğiz lütfen işlem yapmayın dedi dedim.

    Müşteri kendinden birşeyler katmış demekki konuya.

    Olay şudur. whois bilgilerinde kimlik bilgileri varsa 1 hafta içinde bayi olan firmadan transfer yapılamamışsa; kimliği ibraz ederek domain sahibi kişi domaini bir üst sağlayıcıdan alabilir.

    Move service hata veriyor zaten. Biz eski bir müşteri hesabı oluşturup o müşteriye aktarıyoruz domaini. ardından şahısa domain yönetim paneli veriyoruz.

    Yoksa biz kafamıza göre hatayı çıkarıp geri getirmiyoruz.

    İSter senin bayi hesabında ister benim bayiliğimin müşteri hesabında olsun domain bu bana birşey kazandırmaz.

    Her türlü o domain benim referansım olarak geçiyor çünkü resellerclub'da.

    Müşterin haln düzelmedi diye bana ulaşırsa ben de elimden geleni yapmak zorundayım.

    sitemde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ben yazımda ne dedim ben topu butura buturda reseller clupa atar dedim dikkatini çekerim sen domain kayıt etmiyorsun sende bir bayisin sonuçta ben senden aldıysam ben seni tanırım sende beni 3. şahıslar giremez dimi o zman gelip bana falandi filandı demicen...

    müşterimi sölediğini kelime budur :
    Butur diyor ki; Sitemde eğer istersen move service izni veririz.

    hem adama sitemde kısıtlamış diyorsun ondan sonra ben sitemde kısıtlamadı diyorsun karar ver bende ona göre müşterilerime cvp verecem ..
  • 07-09-2009, 20:59:43
    #16
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlatamıyorum sanırım.

    Ben dedimki domaini size geçirecektik.

    Lakin sitemde en kısa sürede işlerimizi düzelteceğiz lütfen işlem yapmayın dedi dedim.

    Müşteri kendinden birşeyler katmış demekki konuya.

    Olay şudur. whois bilgilerinde kimlik bilgileri varsa 1 hafta içinde bayi olan firmadan transfer yapılamamışsa; kimliği ibraz ederek domain sahibi kişi domaini bir üst sağlayıcıdan alabilir.

    Move service hata veriyor zaten. Biz eski bir müşteri hesabı oluşturup o müşteriye aktarıyoruz domaini. ardından şahısa domain yönetim paneli veriyoruz.

    Yoksa biz kafamıza göre hatayı çıkarıp geri getirmiyoruz.

    İSter senin bayi hesabında ister benim bayiliğimin müşteri hesabında olsun domain bu bana birşey kazandırmaz.

    Her türlü o domain benim referansım olarak geçiyor çünkü resellerclub'da.

    Müşterin haln düzelmedi diye bana ulaşırsa ben de elimden geleni yapmak zorundayım.

    dedi demişsinde dokundurarak demişsin hocam orda adam move service edemiyorum diyor madem move edemiyor neden demiyonuz o hata onlardan kaynaklanmıyorda okeyini bekliyoruz diyonuz orda ben bile şahsen acaba move yimi kitledik bizden mi kaynaklanıyor der oldum kendi kendime.. illa birileri sana mı yazması lazım ben kaç kişi ye verdim domain kodunu adamlar taşıyamıyor benim sorunummu senin bende bunu demek istiyorum ama anlamıyorsn..
  • 07-09-2009, 21:37:26
    #17
    Bak hocam ben anlatamıyorum sana.

    Ne dokunduracağım ki?

    Şunu anlatamıyorum o domain senin bayi panelinde olsa benim müşterim olarak adamın mğşteri panelinde olsa bu bana ne kazandıracak ki.

    Her iki şekilde de ödeme ve referans olrak fydalanıyorum.

    NEden size resellerclub a ulaşın dedim.

    Çnükü oonlar tüm domainler için farklı farklı bilgileri istedi.

    Sizin direk ulaşmanzı istedi.
  • 07-09-2009, 22:25:14
    #18
    Müşteri olarak araya giriyorum.
    Ben sizin gibi terimleri net bilmiyorum. Sadece 2 aydır move service yapamıyoruz. Bu absürt bir durum değil midir? 2 ay önce sitemde olarak bana faks çektik, mail attık, telefon ettik düzelecek. Ha bugün, ha yarın hala bir gelişme yok..