Ben anlatamıyorum sanırım.

Ben dedimki domaini size geçirecektik.

Lakin sitemde en kısa sürede işlerimizi düzelteceğiz lütfen işlem yapmayın dedi dedim.

Müşteri kendinden birşeyler katmış demekki konuya.

Olay şudur. whois bilgilerinde kimlik bilgileri varsa 1 hafta içinde bayi olan firmadan transfer yapılamamışsa; kimliği ibraz ederek domain sahibi kişi domaini bir üst sağlayıcıdan alabilir.

Move service hata veriyor zaten. Biz eski bir müşteri hesabı oluşturup o müşteriye aktarıyoruz domaini. ardından şahısa domain yönetim paneli veriyoruz.

Yoksa biz kafamıza göre hatayı çıkarıp geri getirmiyoruz.

İSter senin bayi hesabında ister benim bayiliğimin müşteri hesabında olsun domain bu bana birşey kazandırmaz.

Her türlü o domain benim referansım olarak geçiyor çünkü resellerclub'da.

Müşterin haln düzelmedi diye bana ulaşırsa ben de elimden geleni yapmak zorundayım.

sitemde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ben yazımda ne dedim ben topu butura buturda reseller clupa atar dedim dikkatini çekerim sen domain kayıt etmiyorsun sende bir bayisin sonuçta ben senden aldıysam ben seni tanırım sende beni 3. şahıslar giremez dimi o zman gelip bana falandi filandı demicen...

müşterimi sölediğini kelime budur :
Butur diyor ki; Sitemde eğer istersen move service izni veririz.

hem adama sitemde kısıtlamış diyorsun ondan sonra ben sitemde kısıtlamadı diyorsun karar ver bende ona göre müşterilerime cvp verecem ..