Müşteri olarak araya giriyorum.
Ben sizin gibi terimleri net bilmiyorum. Sadece 2 aydır move service yapamıyoruz. Bu absürt bir durum değil midir? 2 ay önce sitemde olarak bana faks çektik, mail attık, telefon ettik düzelecek. Ha bugün, ha yarın hala bir gelişme yok..