vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- move service ile ilgili asla sitemde kısıtlamış demedim. Bu senin müşterinin yanlış anlaması. Aksine bunu ne biz ne de sitemde kısıtlayamaz sorun resellerclub'ın estdomainsten aldığı hesaplarla ilgili demiştim.

2- kimlik whois ibraz edebilen herkesin domaini dilediği gibi kullanabilme hakkıdır. directi'nin sözleşmesinde bu maddeyi kabul ediyorsunuz.
peki ben yazımda ne dedim ben topu butura buturda reseller clupa atar dedim dikkatini çekerim sen domain kayıt etmiyorsun sende bir bayisin sonuçta ben senden aldıysam ben seni tanırım sende beni 3. şahıslar giremez dimi o zman gelip bana falandi filandı demicen...

müşterimi sölediğini kelime budur :
Butur diyor ki; Sitemde eğer istersen move service izni veririz.

hem adama sitemde kısıtlamış diyorsun ondan sonra ben sitemde kısıtlamadı diyorsun karar ver bende ona göre müşterilerime cvp verecem ..