• 30-07-2009, 19:36:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben gigabyte ve asus kullanıyorum performansları aynı gibi geliyor iyi incelemek lazım 2 sinden de memnunum farklı bir anakart önermem.
  • 30-07-2009, 20:36:23
    #20
    arkadaşlar aslında genel bir marka değerlendirmesi yapmak pek de sağlıklı olmuyor bu konularda onu fark ettim

    mesela seagate dünyada en çok hdd satan en baba firmalardan ama bir model sorunlu çıkıyor her kullananın elinde patlıyor
  • 31-07-2009, 01:02:01
    #21
    Kurumsal PLUS
    DG35EC Intel'in bu ürünü hem Linux hemde windows'da çok rahat çalışıyor..

    Ayrıca driver tanıtma ihtiyacı yok.. Linux da çok güzel oluyor böylece harici ethernet takmaya gerek kalmıyor..

    Bu anakarttan bizim sistem odasında rahat 100-120 tane mevcut.. Anakartla ilgili bu model dahil hiç sorun yaşayan görmedim.. Bir müşterim tam tersine Gigabyte de sorun yaşamıştı ama ne sorunu yaşadıgını bilmiyorum

    Aslına bakarsanız en iyisi Server Board'lar ancak fiyatları biraz uçuk olunca Türkiye de ele ayağa düşen şu sektörde rekabet etme şansı olmuyor o şekilde sistemler toplandıgında
  • 31-07-2009, 01:09:07
    #22
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DG35EC Intel'in bu ürünü hem Linux hemde windows'da çok rahat çalışıyor..

    Ayrıca driver tanıtma ihtiyacı yok.. Linux da çok güzel oluyor böylece harici ethernet takmaya gerek kalmıyor..

    Bu anakarttan bizim sistem odasında rahat 100-120 tane mevcut.. Anakartla ilgili bu model dahil hiç sorun yaşayan görmedim.. Bir müşterim tam tersine Gigabyte de sorun yaşamıştı ama ne sorunu yaşadıgını bilmiyorum

    Aslına bakarsanız en iyisi Server Board'lar ancak fiyatları biraz uçuk olunca Türkiye de ele ayağa düşen şu sektörde rekabet etme şansı olmuyor o şekilde sistemler toplandıgında
    server boardlar epey pahallı osman abi ben bir araştırma yaptıydım gecen ay almaya kalksan bir murat 124 parası
  • 31-07-2009, 03:13:11
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DG35EC Intel'in bu ürünü hem Linux hemde windows'da çok rahat çalışıyor..
    Ayrıca driver tanıtma ihtiyacı yok.. Linux da çok güzel oluyor böylece harici ethernet takmaya gerek kalmıyor..
    Bu anakarttan bizim sistem odasında rahat 100-120 tane mevcut.. Anakartla ilgili bu model dahil hiç sorun yaşayan görmedim.. Bir müşterim tam tersine Gigabyte de sorun yaşamıştı ama ne sorunu yaşadıgını bilmiyorum
    Aslına bakarsanız en iyisi Server Board'lar ancak fiyatları biraz uçuk olunca Türkiye de ele ayağa düşen şu sektörde rekabet etme şansı olmuyor o şekilde sistemler toplandıgında
    evet biliyorum gördüm
    osman abinin dc sine server koydum 2 gun önce süper bir dc
  • 31-07-2009, 03:30:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biliyorum gördüm
    osman abinin dc sine server koydum 2 gun önce süper bir dc
    Server koydum diyosun ama kimin DC'si hala öğrenememişsin.

    Bu arada kesinlikle tercihim AMD vazgeçilmez.
  • 02-08-2009, 14:24:49
    #25
    Virtualization'da çok başarısız İntel'in Q serileri belkide bana öyle denk geldi.Sorun çıkartmasına rağmen halen aynı serilerini kullanıyoruz.Ama Amd işlemci buna hiç dayanmıyor.İntel her konuda tek tercihimiz. Anakart konusunda Foxconn öneririm.