Intel den şikayetçiyim :)
24
●1.047
- 31-07-2009, 01:02:01DG35EC Intel'in bu ürünü hem Linux hemde windows'da çok rahat çalışıyor..
Ayrıca driver tanıtma ihtiyacı yok.. Linux da çok güzel oluyor böylece harici ethernet takmaya gerek kalmıyor..
Bu anakarttan bizim sistem odasında rahat 100-120 tane mevcut.. Anakartla ilgili bu model dahil hiç sorun yaşayan görmedim.. Bir müşterim tam tersine Gigabyte de sorun yaşamıştı ama ne sorunu yaşadıgını bilmiyorum
Aslına bakarsanız en iyisi Server Board'lar ancak fiyatları biraz uçuk olunca Türkiye de ele ayağa düşen şu sektörde rekabet etme şansı olmuyor o şekilde sistemler toplandıgında - 31-07-2009, 01:09:07server boardlar epey pahallı osman abi ben bir araştırma yaptıydım gecen ay almaya kalksan bir murat 124 parasıNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2009, 03:13:11Üyeliği durdurulduevet biliyorum gördümNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
osman abinin dc sine server koydum 2 gun önce süper bir dc
- 31-07-2009, 03:30:28Üyeliği durduruldusonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Server koydum diyosun ama kimin DC'si hala öğrenememişsin.
Bu arada kesinlikle tercihim AMD vazgeçilmez. - 02-08-2009, 14:24:49Virtualization'da çok başarısız İntel'in Q serileri belkide bana öyle denk geldi.Sorun çıkartmasına rağmen halen aynı serilerini kullanıyoruz.Ama Amd işlemci buna hiç dayanmıyor.İntel her konuda tek tercihimiz. Anakart konusunda Foxconn öneririm.
