Konu
Intel den şikayetçiyim :)
02-08-2009, 14:24:49
#25
ekinnetworks
Virtualization'da çok başarısız İntel'in Q serileri belkide bana öyle denk geldi.Sorun çıkartmasına rağmen halen aynı serilerini kullanıyoruz.Ama Amd işlemci buna hiç dayanmıyor.İntel her konuda tek tercihimiz. Anakart konusunda Foxconn öneririm.