Konu
Intel den şikayetçiyim :)
31-07-2009, 03:30:28
#24
Yorumcu
Üyeliği durduruldu
sonymuzik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet biliyorum gördüm
osman abinin dc sine server koydum 2 gun önce süper bir dc
Server koydum diyosun ama kimin DC'si hala öğrenememişsin.
Bu arada kesinlikle tercihim AMD vazgeçilmez.