Intel den şikayetçiyim :)
24
●1.047
- 30-07-2009, 15:36:53Üyeliği durdurulduEvet gigabayte, intele göre daha kullanılır. Ama bunun yanında hangi donanımları kullanıyorsunuz onu da denetlemek gerekir. Sonuçta 10 tane işlemciden 5 tanesi yanmış, bence bu işte başka birşey var. Yani başka bir sorundan kaynaklanıyor olabilir.
- 30-07-2009, 16:21:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kendi evime g33 anakart aldım hep sorunlu normalde gigabyte kullanırım bende intel işlemci kullanıyorum diye intelin anakartını deniyim dedim denemez olaydım çok sorun çıkartıyor.
İntel işlemci harici hiç bir ürününü tavsiye etmem
- 30-07-2009, 16:48:45kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abit halen var piyasada ararsanız bulabilirsiniz.