DG35EC Intel'in bu ürünü hem Linux hemde windows'da çok rahat çalışıyor..
Ayrıca driver tanıtma ihtiyacı yok.. Linux da çok güzel oluyor böylece harici ethernet takmaya gerek kalmıyor..
Bu anakarttan bizim sistem odasında rahat 100-120 tane mevcut.. Anakartla ilgili bu model dahil hiç sorun yaşayan görmedim.. Bir müşterim tam tersine Gigabyte de sorun yaşamıştı ama ne sorunu yaşadıgını bilmiyorum
Aslına bakarsanız en iyisi Server Board'lar ancak fiyatları biraz uçuk olunca Türkiye de ele ayağa düşen şu sektörde rekabet etme şansı olmuyor o şekilde sistemler toplandıgında
server boardlar epey pahallı osman abi ben bir araştırma yaptıydım gecen ay almaya kalksan bir murat 124 parası