• 25-04-2009, 15:20:56
    #46
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediklerinde Haklı olabilirsin bana söylenen müşterisi olmadığındı bende bu yüzden dekont istiyordum.3 gündür kendisine bende ulaşamıyorum.

    -----------


    Sayın Dhs Harun Beyin Dikkatine : Ugur Bey yani sistemserver a yapılmıs ödemenin ptt dekontudur .. 2 kez ödeme yaptım digerini bulamadım 1 tanesini yolluyorum ..
  • 25-04-2009, 16:19:05
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasıl bir karışık kuruşuk sektör anlamadım bu hosting sektörü. Kimin eli kimin cebinde belli değil
  • 25-04-2009, 16:22:56
    #48
    Windowsxp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -----------
    Sayın Dhs Harun Beyin Dikkatine : Ugur Bey yani sistemserver a yapılmıs ödemenin ptt dekontudur .. 2 kez ödeme yaptım digerini bulamadım 1 tanesini yolluyorum ..
    18.11.2008 tarihinden bu yana hiç hizmet almadınız mı ? Ayrıca sistemserver devredildi.Kerem bey ile iletişim kurup sorununuz neyse halledebilirsiniz.
    20 Ytl için firma karalamayı bırakacaksanız özel mesaj gönderirseniz resmi bir bağım olmadıgı halde geri ödeme yapmak zorunda olmadığım halde sadece bu forumda size dekont gösterirseniz geri ödemenizi ben yarım dediğim için hesabınıza ayın 15 inde geri ödemesi yapılır.
  • 25-04-2009, 16:27:30
    #49
    Üyeliği durduruldu
    GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir karışık kuruşuk sektör anlamadım bu hosting sektörü. Kimin eli kimin cebinde belli değil
    Hosting Sektöründe Böyle Karışık işler çeviren veya böyle dolandırıcılık ile milleti sövüşleyen firmalar oldugunda ortalık karışıyo Kardeşim.

    Normalde ; emegi ile para kazanan ve güvenli , kalite hizmet veren bir çok firma var

    Bu sektörün içinde olanlar az çok birbirini tanır ve bilir. Bu sayede iyi ile kötü ayırt edilir. Sektörü anlaman icin gercekten icinde olmak ,emek sarfetmen ve hizmet vermen gerekmektedir.Bu sayede Hosting Sektörünü çok saglam bir şekilde anlarsın ve bilirisin(Tanırsın).

    Yani Demek İstediğim Sistemserver Şirketi Devredildi. O yüzden Herkes Hemen Bilip Bilmeden Burda Konu acıyo.

    Lütfen Arkadaşlar Önce Araştırın , Firmaya Ulaşmaya Çalışın En Son Buraya Başvurun. Sonra Firma Açısından Kötü Sonuçlar Doğuyor.
  • 25-04-2009, 16:50:27
    #50
    Redinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting Sektöründe Böyle Karışık işler çeviren veya böyle dolandırıcılık ile milleti sövüşleyen firmalar oldugunda ortalık karışıyo Kardeşim.
    Normalde ; emegi ile para kazanan ve güvenli , kalite hizmet veren bir çok firma var
    Bu sektörün içinde olanlar az çok birbirini tanır ve bilir. Bu sayede iyi ile kötü ayırt edilir. Sektörü anlaman icin gercekten icinde olmak ,emek sarfetmen ve hizmet vermen gerekmektedir.Bu sayede Hosting Sektörünü çok saglam bir şekilde anlarsın ve bilirisin(Tanırsın).
    Yani Demek İstediğim Sistemserver Şirketi Devredildi. O yüzden Herkes Hemen Bilip Bilmeden Burda Konu acıyo.
    Lütfen Arkadaşlar Önce Araştırın , Firmaya Ulaşmaya Çalışın En Son Buraya Başvurun. Sonra Firma Açısından Kötü Sonuçlar Doğuyor.
    Arkadaş çok güzel şekilde açıklamış.Kaçan yok giden yok bir çok firma burada birbirini tanıyor zaten sistemserver sektöre yeni giren bir firma idi ekonomik kriz zamanında batması gerekirden benim desteğim ve sektördeki bazı firmaların ödemelerde esneklik göstermesiyle ayakda kalan hostincilerden biriydi.Aslında batmadı sağlık nedenlerinden dolayı firmasını devretmek zorunda kaldı.Firma devrini alacak ilk kişi ben olmam gerekirken evlilik hazırlığı yaptığım bu dönemde bu yükü kaldıramayacağımı belirtim.Kerem bey sağolsun yakın dostlarımızdan biridir.Kendi firmasıyla bizim firmamızın birçok kuralları aynı çerçeve içerisindedir.
    Devir işlemi gizli bir prosödürdür.Fakat sistemserver deviralırken Kerem beyden bir ücret talebinde bulunmamamıştır.Dostumuz olan Kerem bey e güvendiğimiz için sistemserver ı tekrar iyi bir firma haline getireceğinden hiç süphemiz olmadı.

    Şimdi devir işlemini halen bilmeyen müşterileri mutlaka vardır.Her sitesi kapanan her sorunda bu tür konular açarak düzelme çabası gösteren bir isme araştırmadan fazla yüklenmeyelim.
    Fırsat buldukça bende Kerem bey ile iletişim kurup neler yapabilirim diye danışıyorum.Sizlere iyi hizmet vermek için buradayız.
  • 25-04-2009, 22:06:50
    #51
    Redinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting Sektöründe Böyle Karışık işler çeviren veya böyle dolandırıcılık ile milleti sövüşleyen firmalar oldugunda ortalık karışıyo Kardeşim.
    Normalde ; emegi ile para kazanan ve güvenli , kalite hizmet veren bir çok firma var
    Bu sektörün içinde olanlar az çok birbirini tanır ve bilir. Bu sayede iyi ile kötü ayırt edilir. Sektörü anlaman icin gercekten icinde olmak ,emek sarfetmen ve hizmet vermen gerekmektedir.Bu sayede Hosting Sektörünü çok saglam bir şekilde anlarsın ve bilirisin(Tanırsın).
    Yani Demek İstediğim Sistemserver Şirketi Devredildi. O yüzden Herkes Hemen Bilip Bilmeden Burda Konu acıyo.
    Lütfen Arkadaşlar Önce Araştırın , Firmaya Ulaşmaya Çalışın En Son Buraya Başvurun. Sonra Firma Açısından Kötü Sonuçlar Doğuyor.
    Benimde param uçtu gitti sistem dhs ye emanet etmiş reselleri o kapattı devir alanda ben bilmem uğuru bul diyo hepsine hakkım haram olsun
  • 25-04-2009, 22:23:23
    #52
    Siteleriniz yasadışı olduğundan dolayı yardımcı olamıyorum.Ben elimden geleni yaptım direk hesaplarınızı silmeyip sitelerinizin yedeklerini almanız için 3 gün süre tanıdım şunuda bilmeniz gerek sizin bizde hakkınız yok siz birde haram olsun gibi kelime sarf ediyorsunuz.

    Yazık bu konuşmam forumdaki diğer firmalara ibret olsun böyle kişilere aslında acımadan direk hesabını sileceksiniz ki değeriniz artsın. Adultda olsa emek sarfedilmiş silmeyelim kendileri yedeklerini alana kadar diyoruz adam yüzümüze neler söylüyor yazık.
  • 25-04-2009, 23:18:54
    #53
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteleriniz yasadışı olduğundan dolayı yardımcı olamıyorum.Ben elimden geleni yaptım direk hesaplarınızı silmeyip sitelerinizin yedeklerini almanız için 3 gün süre tanıdım şunuda bilmeniz gerek sizin bizde hakkınız yok siz birde haram olsun gibi kelime sarf ediyorsunuz.
    Yazık bu konuşmam forumdaki diğer firmalara ibret olsun böyle kişilere aslında acımadan direk hesabını sileceksiniz ki değeriniz artsın. Adultda olsa emek sarfedilmiş silmeyelim kendileri yedeklerini alana kadar diyoruz adam yüzümüze neler söylüyor yazık.
    Allahım ya türkçe yazmıyormuyum madem ***** yasak sizde ***** sileri silin diyorum ya zaten o resellerde değil diyorum başka vps de diyorum siz hala yasa dışı diyorsunuz . Hak yok ne demek 1 yıllık para ödedim 1 ay açık kalamadı hitler gitti host sattığım kişiye rezil oldum daha ne olsun. Kimin hakkı varsa haram olsun

    Biri emanet host alıp reseller satıyor sonra başkasına devrediyor sonra hesap kapatılıyor kimse kimseyi tanımıyor birbirinize top atsanız başka birşey yok.
  • 26-04-2009, 00:08:46
    #54
    Harun Bey Miktar'ın Ne önemi vardir ki ? Hizmet almak için ödenmiş bir mebladir o lakin yok sunucu değiştircez yok ip adresleri gelmedi yok sunucu kesinti oluyor gibi bahaneler ile ay dolarsa hizmet almıs sayılır insanoğlu .. Siz dekont istediğiniz için Size buldugum dekontu yolladım Hepsi bu .. Karalama Yapmıyorum Gerçek olan bi durumu yazıyom 3 - 5 mesaj yazmıs olsamda .. Saygılar