Windowsxp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-----------
Sayın Dhs Harun Beyin Dikkatine : Ugur Bey yani sistemserver a yapılmıs ödemenin ptt dekontudur .. 2 kez ödeme yaptım digerini bulamadım 1 tanesini yolluyorum ..
18.11.2008 tarihinden bu yana hiç hizmet almadınız mı ? Ayrıca sistemserver devredildi.Kerem bey ile iletişim kurup sorununuz neyse halledebilirsiniz.
20 Ytl için firma karalamayı bırakacaksanız özel mesaj gönderirseniz resmi bir bağım olmadıgı halde geri ödeme yapmak zorunda olmadığım halde sadece bu forumda size dekont gösterirseniz geri ödemenizi ben yarım dediğim için hesabınıza ayın 15 inde geri ödemesi yapılır.