• 16-04-2009, 23:13:08
    #37
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler.
    Bir çok meslektaşımın bildiği üzere evlilik hazırlıkları yapmaktayım.
    Şimdiden Mutluluklar Dilerim Abi
  • 19-04-2009, 18:38:59
    #38
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemserver Uğur Bey in bir takım aile sorunları yaşandığından dolayı (Sağlık "ameliyat" ) 1 hafta boyunca desteği ben vereceğim.
    Herhangi bir sorunu olan kişiler info@sistemserver.org msn adresinden bize ulaşabilirler.Ticket sistemi ve msn üzerinden destek verilmektedir.
    Windowsxp adlı kullanıcıyı sorduğumda kendisinin böyle bir müşterisi olmadığını söyledi.
    Halen müşterisi olduğunu iddaa ediyorsanız geçmiş tarihli ödeme dekontunuzu ticket ile bildirdikden sonra gerekli işlemleri yapacağım.Aksi taktirde firma karalamak ve yalancı beyanda bulunmaktan dolayı forumdan uzaklaştırılmanızı yetkili kişilere bildireceğim.

    ---------------

    Burada insanlarin mesajlari fazla olunca itibarimi artmakta ben gördugum bir haksızlıgı dile getirdim sadece .. Uğur bey ile işim oldu benim dhs ile değil .. Ben ugur bey e 2 kez ödeme geçtim 1.si irc içinde 2.cisi ise reseller hosting içindir .. 1. işte ugur bey sistemi kapadı gitti ve ben arastırma yaparken yeni sitesine denk geldim .. ozaman 1 aylık açtı ve ben daha sonra reseller aldım ve ödemeleri birleştirdik 20 lira geçtim ve hesabım hemen kapandı eger musterisi oldugumu yalanlıyorsa canı sagolsun ben neden bir baskası icin değilde ugur bey sistemserver.org veya nicki ile kendisine ulasıyorum..burada 1 mesaj yazmıs insan bile olsam kazık attıgınız icin susucak değilim .. Beni Bir Kez Kazıkladınız ama forumdaki insanları kazıklayamazsınız inşallah .. Allah Yolunuzu Açık etsin .. Siz önce nerden para aldıgınızı dogru durust bir ofis düzeni içinde takip edin sonra zaten size hak etttiğiniz degeri verir insanlar 3 kuruş para için yalan sölemeyiniz ... UĞUR AĞAÇKESEN adına ödeme yapıldı büyükçekmece ptt Şubesine ..
  • 19-04-2009, 20:06:02
    #39
    Windowsxp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ---------------
    Burada insanlarin mesajlari fazla olunca itibarimi artmakta ben gördugum bir haksızlıgı dile getirdim sadece .. Uğur bey ile işim oldu benim dhs ile değil .. Ben ugur bey e 2 kez ödeme geçtim 1.si irc içinde 2.cisi ise reseller hosting içindir .. 1. işte ugur bey sistemi kapadı gitti ve ben arastırma yaparken yeni sitesine denk geldim .. ozaman 1 aylık açtı ve ben daha sonra reseller aldım ve ödemeleri birleştirdik 20 lira geçtim ve hesabım hemen kapandı eger musterisi oldugumu yalanlıyorsa canı sagolsun ben neden bir baskası icin değilde ugur bey sistemserver.org veya nicki ile kendisine ulasıyorum..burada 1 mesaj yazmıs insan bile olsam kazık attıgınız icin susucak değilim .. Beni Bir Kez Kazıkladınız ama forumdaki insanları kazıklayamazsınız inşallah .. Allah Yolunuzu Açık etsin .. Siz önce nerden para aldıgınızı dogru durust bir ofis düzeni içinde takip edin sonra zaten size hak etttiğiniz degeri verir insanlar 3 kuruş para için yalan sölemeyiniz ... UĞUR AĞAÇKESEN adına ödeme yapıldı büyükçekmece ptt Şubesine ..
    Söylediklerinde Haklı olabilirsin bana söylenen müşterisi olmadığındı bende bu yüzden dekont istiyordum.3 gündür kendisine bende ulaşamıyorum.
  • 19-04-2009, 23:26:00
    #40
    Sistemserver çok değerli bir arkadaşımıza devredileceğini (sağlık sorunları nedeniyle) az önce öğrendim.
    Yakında kendisi gerekli açıklamayı yapacaktır.

    Dipnot : Evlilik hazırlığı yaptığımdan dolayı Sistemserver a ait olan sunucuları alıp kendim hizmet malesef veremiyorum ( yeterli zamanım malesef yok ) ama devir alan firmanında hizmet kalitesi çok iyidir.
    Sistemserver müşterine şimdiden hayırlı olsun.
  • 19-04-2009, 23:28:41
    #41
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemserver çok değerli bir arkadaşımıza devredileceğini az önce öğrendim.
    Yakında kendisi gerekli açıklamayı yapacaktır.
    butur mu
  • 19-04-2009, 23:41:02
    #42
    Frmkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    butur mu
    Yok butur değil benim onayım olmadan devir gerçekleşmedi.
    Tanıdığım bir dostumuza devir işlemi yapıldı.
    Gönül isterdi biz alalım ama ilgilenecek zamanım yok yakında açıklamasını kendileri yaparlar hiç olmazsa daha fazla müşterilerinin mağdur olmaması için böyle bir çözüm üretildi.
  • 20-04-2009, 00:35:03
    #43
    Merhaba;

    Konuyla ilgili açıklamayı şurada yaptım.

    @DHS, herşey için teşekkürler Harun'cum.
  • 20-04-2009, 00:39:16
    #44
    Hayırlı olsun Kerem Bey
  • 23-04-2009, 16:32:54
    #45
    Vay Be Bu işler Bu hallere geldimi Giden Parama hiç uzulmedim Sadece insanların bu kadar düşebilmesine hayret ediyorum .. Sen bi hosting sitesi aç ödemeleri al hesapları kapat sonrada firmayi devir et Süper iş .. Yeni devir alan arkadaşımıza Hayırlı olsun Hayırlı kazançlar Nasip etsin Yaradan Saygilar ..