Windowsxp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
---------------
Burada insanlarin mesajlari fazla olunca itibarimi artmakta ben gördugum bir haksızlıgı dile getirdim sadece .. Uğur bey ile işim oldu benim dhs ile değil .. Ben ugur bey e 2 kez ödeme geçtim 1.si irc içinde 2.cisi ise reseller hosting içindir .. 1. işte ugur bey sistemi kapadı gitti ve ben arastırma yaparken yeni sitesine denk geldim .. ozaman 1 aylık açtı ve ben daha sonra reseller aldım ve ödemeleri birleştirdik 20 lira geçtim ve hesabım hemen kapandı eger musterisi oldugumu yalanlıyorsa canı sagolsun ben neden bir baskası icin değilde ugur bey sistemserver.org veya nicki ile kendisine ulasıyorum..burada 1 mesaj yazmıs insan bile olsam kazık attıgınız icin susucak değilim .. Beni Bir Kez Kazıkladınız ama forumdaki insanları kazıklayamazsınız inşallah .. Allah Yolunuzu Açık etsin .. Siz önce nerden para aldıgınızı dogru durust bir ofis düzeni içinde takip edin sonra zaten size hak etttiğiniz degeri verir insanlar 3 kuruş para için yalan sölemeyiniz ... UĞUR AĞAÇKESEN adına ödeme yapıldı büyükçekmece ptt Şubesine ..
Söylediklerinde Haklı olabilirsin bana söylenen müşterisi olmadığındı bende bu yüzden dekont istiyordum.3 gündür kendisine bende ulaşamıyorum.