Siteleriniz yasadışı olduğundan dolayı yardımcı olamıyorum.Ben elimden geleni yaptım direk hesaplarınızı silmeyip sitelerinizin yedeklerini almanız için 3 gün süre tanıdım şunuda bilmeniz gerek sizin bizde hakkınız yok siz birde haram olsun gibi kelime sarf ediyorsunuz.

Yazık bu konuşmam forumdaki diğer firmalara ibret olsun böyle kişilere aslında acımadan direk hesabını sileceksiniz ki değeriniz artsın. Adultda olsa emek sarfedilmiş silmeyelim kendileri yedeklerini alana kadar diyoruz adam yüzümüze neler söylüyor yazık.