• 27-02-2009, 04:09:28
    #10
    Misafir
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederiz.
    Demekki transfer yapılıyor, peki yapılıyorda ne için onca insanı madur etmeye çalışıyorlar, gerçekten çok iyi bir firma anlayışı ayakta alkışlıyorum.
    İnsanları artık mağdur edebilmek için millet elinden geleni yapıyor bu nasıl iş anlamadım ben, bizler birbirimize destek yardımcı olmucazda kim olucak? Töğbe Töğbe.
    Ben çok gerildim kusura bakmayın arkadaşlar özür diliyorum.
    Saygılar.
    isimtescil kullanım sözleşmesi ; Madde 8 diyor ki;

    8 - İsimtescil.net üzerinden aldığınız alan adları "isimtescil.net" in çalıştığı ana firmada başka bir hesaba kesinlikle aktarılmaz. Ancak isimtescil.net in çalıştığı firma dışındaki başka bir firmaya transfer edilebilir.

    amaç nedir tam bilmiyorum, sanırım domain taşımayı bi nebze azaltmak, bünyesinde daha fazla domain tutabilmek olsa gerek..

    yukarıda verdiğim linki incelerseniz sorunu çözebilirsiniz, directi kurallarına göre isimtescil'in yaptığı kesinlikle hatalı ve bildirmeniz durumunda domaininizi directi hesabınıza ÜCRETSİZ aktarıyorlar.. sadece biraz uğraşmanız gerek.

    iyi çalışmalar.
  • 27-02-2009, 05:47:35
    #11
    patlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil kullanım sözleşmesi ; Madde 8 diyor ki;
    8 - İsimtescil.net üzerinden aldığınız alan adları "isimtescil.net" in çalıştığı ana firmada başka bir hesaba kesinlikle aktarılmaz. Ancak isimtescil.net in çalıştığı firma dışındaki başka bir firmaya transfer edilebilir.
    amaç nedir tam bilmiyorum, sanırım domain taşımayı bi nebze azaltmak, bünyesinde daha fazla domain tutabilmek olsa gerek..
    yukarıda verdiğim linki incelerseniz sorunu çözebilirsiniz, directi kurallarına göre isimtescil'in yaptığı kesinlikle hatalı ve bildirmeniz durumunda domaininizi directi hesabınıza ÜCRETSİZ aktarıyorlar.. sadece biraz uğraşmanız gerek.
    iyi çalışmalar.
    Zamanında isimtescille cebelleşmenin sonucunda domainlerimi hasarsız taşıdım. Aşağıda verdiğim linkte de takip edilmesi gereken adımları bulabilirsiniz.

    DIRECTI artık isimtescil hakkında gelen şikayetlere alışmış gibi görünüyor, isimtescil demeniz yeterli. Gerisini söylemenize gerek yok bile.

    https://www.r10.net/domain-firmalari/...anin-yolu.html
  • 27-02-2009, 08:26:19
    #12
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında isimtescille cebelleşmenin sonucunda domainlerimi hasarsız taşıdım. Aşağıda verdiğim linkte de takip edilmesi gereken adımları bulabilirsiniz.
    DIRECTI artık isimtescil hakkında gelen şikayetlere alışmış gibi görünüyor, isimtescil demeniz yeterli. Gerisini söylemenize gerek yok bile.
    https://www.r10.net/domain-firmalari/...anin-yolu.html
    evet kendileri isimtescil i çok iyi bilirler.bende domainleri ordan kurtarırken isimtescil dedim adamlar aman aman dediler.gerçekten onlar bile bıkmışlar.
  • 28-02-2009, 14:37:50
    #13
    Kurumsal PLUS
    resellerclub'a mail attım ilgileniyorlar 2 gün süre verdiler isimtescil'e. domainimi bir kurtarayım en güzel dileklerimi içeren bir ticket atacağımi konusu da şu olacak: "SUCK IT"
  • 28-02-2009, 14:48:06
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resellerclub'a mail attım ilgileniyorlar 2 gün süre verdiler isimtescil'e. domainimi bir kurtarayım en güzel dileklerimi içeren bir ticket atacağımi konusu da şu olacak: "SUCK IT"
    Empati yap biraz Cihan bir müşterin sana SUCK IT dese hoşuna gider mi :P
  • 28-02-2009, 14:50:00
    #15
    Kurumsal PLUS
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Empati yap biraz Cihan bir müşterin sana SUCK IT dese hoşuna gider mi :P
    Napalım onlarda hakkım olan birşeyi kısıtlamasınlar, bknz. biz kısıtlıyormuyuz? Kısıtlamıyoruz
  • 02-03-2009, 14:44:03
    #16
    Kurumsal PLUS
    Directi saolsun, domainimi kurtardım. Ve isimtescile gönderdiğim maili yazmak istedim.

    Alıntı
    xxxxxxxxxx.com domainini sizden move services yaparak kendi reseller panelime aktarmanızı istemiştim, şirket politikası bilmemne diyerek bunu yapmadınız.

    Ben de directi ile temasa geçerek işlemimi hallettirdim ve domain kendi panelime taşındı.

    Benim hakkım olan bir işlemi kısıtlayarak beni directi ile temasa geçmek durumunda bıraktınız, onlar da saolsunlar bu işlemi kısıtlayamayacağınızı, bunun benim hakkım olduğunu söyleyerek gerekli doğrulama işlemlerini yaptıktan sonra domainimi taşıdılar.

    Sizden de çok fazla şikayet aldıklarını söylediler, bunu yasaklamanız directi kurallarına aykırıymış.

    Herneyse efendim, işbirliğiniz(!) için teşekkür ediyorum, sonuç olarak ben hakkım olan işlemi yaptırdım, sizinle bir daha çalışır mıyım tabiki çalışmam o da ayrı mesele.

    İyi Çalışmalar.
    Edit: Cevap vermeden kapamışlar ticket'ı
  • 02-03-2009, 21:15:44
    #17
    IHS Telekom tek geçerim, bu isimtescilden şikayetçi olan kaçıncı arkadaş böyle
  • 02-03-2009, 21:20:29
    #18
    Benimde hakkımı yedi isimtescil.O ferhat bey denen arkadaş sözünün eri değil ! Hemde hiç.Ama fani dünya bir gün yine bir şekilde biryerlerde buluşur yollarımız.