Directi saolsun, domainimi kurtardım. Ve isimtescile gönderdiğim maili yazmak istedim.

Alıntı
xxxxxxxxxx.com domainini sizden move services yaparak kendi reseller panelime aktarmanızı istemiştim, şirket politikası bilmemne diyerek bunu yapmadınız.

Ben de directi ile temasa geçerek işlemimi hallettirdim ve domain kendi panelime taşındı.

Benim hakkım olan bir işlemi kısıtlayarak beni directi ile temasa geçmek durumunda bıraktınız, onlar da saolsunlar bu işlemi kısıtlayamayacağınızı, bunun benim hakkım olduğunu söyleyerek gerekli doğrulama işlemlerini yaptıktan sonra domainimi taşıdılar.

Sizden de çok fazla şikayet aldıklarını söylediler, bunu yasaklamanız directi kurallarına aykırıymış.

Herneyse efendim, işbirliğiniz(!) için teşekkür ediyorum, sonuç olarak ben hakkım olan işlemi yaptırdım, sizinle bir daha çalışır mıyım tabiki çalışmam o da ayrı mesele.

İyi Çalışmalar.
Edit: Cevap vermeden kapamışlar ticket'ı