silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında isimtescille cebelleşmenin sonucunda domainlerimi hasarsız taşıdım. Aşağıda verdiğim linkte de takip edilmesi gereken adımları bulabilirsiniz.
DIRECTI artık isimtescil hakkında gelen şikayetlere alışmış gibi görünüyor, isimtescil demeniz yeterli. Gerisini söylemenize gerek yok bile.
https://www.r10.net/domain-firmalari/...anin-yolu.html
evet kendileri isimtescil i çok iyi bilirler.bende domainleri ordan kurtarırken isimtescil dedim adamlar aman aman dediler.gerçekten onlar bile bıkmışlar.