• 02-03-2009, 21:28:57
    #19
    bu isimtescil ile ilgili şikayetler artınca benide endişeler sarıyor çünkü tüm domainlerim orada
  • 02-03-2009, 21:30:41
    #20
    Yine mi isimtescil.
  • 03-03-2009, 17:36:42
    #21
    geçmiş ayrıca hayırlı olsun Bartuc
    ben yerli yerlerden domain reglemiyorum ve yerli şirkette olan domainleri ya almıyorum ya da transfer ettirip ödüyorum parasını,yerli 1 firma hariç hiçbiriyle çalışmadım.

    rh.com.tr/cozumler/domain-name-alan-adi-tescil.aspx

    şirket kaliteli olduğu için direk aldım burdaki domaini,transfer ederken 1 2 ilginç şey oldu ama gece saat 1'de bile cevap vermeleri harikaydı.