resellerclub'a mail attım ilgileniyorlar 2 gün süre verdiler isimtescil'e. domainimi bir kurtarayım en güzel dileklerimi içeren bir ticket atacağımi konusu da şu olacak: "SUCK IT"
Empati yap biraz Cihan bir müşterin sana SUCK IT dese hoşuna gider mi :P