• 23-02-2009, 21:47:38
    #91
    Üyeliği durduruldu
    UzmanCozumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala MSN den veya ticketdan vs. herneyse iletişim kuramadınızdamı burada luzumsuz atısıyorsunuz?
    Not : Bir firmaya MSN den ulasılmadı diye buraya bu tür karalama yapılması bence dogru değil.. Hosting yetkilisininde soyledigi gibi tek alternatif MSN olmamalı..
    Iyi forumlar..

    konunun tamamını okumanızı tavsiye ederim!!.
  • 23-02-2009, 21:48:23
    #92
    ANAcHRoNoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunun tamamını okumanızı tavsiye ederim!!.
    okumadan yorum yapmaz sanırsam
  • 23-02-2009, 21:54:33
    #93
    Üyeliği durduruldu
    Byturkuaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okumadan yorum yapmaz sanırsam

    siz nerden biliyorsunuz ben sadece msn denmi bahsediyorum iyi okusa başka neleride dediğimi söylerdi !!
  • 23-02-2009, 21:55:47
    #94
    Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
    40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
  • 23-02-2009, 21:57:48
    #95
    ANAcHRoNoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunun tamamını okumanızı tavsiye ederim!!.
    Okumadan yorum yapacak değilim arkadasım..

    Bende size !!. gibi karakterleri kullanmamanızı tavsiye ederim..

    Firma iyidir veya kötüdür o bizi ilgilendirmez, yorumum acık ve net bir firma MSN den cevap vermedi diye buralara kadar tasınması dogru degil..

    Firma yetkisiline telefon veya diğer iletişim araclarından ulaşmıs olsaydınız domain panelindeki sorunu zaten bildirirdi.. kendilerininde dedigi gibi karaladıgınız firmanında elinde olmayan sebeplerden dolayı domain panelinde sorun oluşmuş..

    Iyi forumlar..
  • 23-02-2009, 21:59:04
    #96
    Üyeliği durduruldu
    ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
    40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
    ön yargıda bulunmadığınız için teşekkür ederim.
  • 23-02-2009, 22:03:18
    #97
    Üyeliği durduruldu
    UzmanCozumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumadan yorum yapacak değilim arkadasım..
    Bende size !!. gibi karakterleri kullanmamanızı tavsiye ederim..
    Firma iyidir veya kötüdür o bizi ilgilendirmez, yorumum acık ve net bir firma MSN den cevap vermedi diye buralara kadar tasınması dogru degil..
    Firma yetkisiline telefon veya diğer iletişim araclarından ulaşmıs olsaydınız domain panelindeki sorunu zaten bildirirdi.. kendilerininde dedigi gibi karaladıgınız firmanında elinde olmayan sebeplerden dolayı domain panelinde sorun oluşmuş..
    Iyi forumlar..
    sizinde bildiğiniz gibi ünlem işareti Sevinç, üzüntü, kızgınlık, korku, şaşkınlık gibi duyguları belirtir vede bana neden bu ünlem işaretini bu kadar fazla kullanmayın dediğinize bi anlam veremiyorum?
  • 23-02-2009, 22:05:09
    #98
    Üyeliği durduruldu
    ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
    40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
    Biz Kimseye 7/24 msn destek sunacagız demedik(7/24 msn destek; 7 gün 24 saat msn üzerinden sürekli destek demektir.)

    ama 7/24 destek (7 gün 24 saat msn,mail,tel, v.s destek demektir.)

    sanırım yeterli olmuştur.

    40 kere msnden desteği msn üzerindenmi istemiş arkadaşınız ?
  • 23-02-2009, 22:07:57
    #99
    ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Kimseye 7/24 msn destek sunacagız demedik(7/24 msn destek; 7 gün 24 saat msn üzerinden sürekli destek demektir.)

    ama 7/24 destek (7 gün 24 saat msn,mail,tel, v.s destek demektir.)

    sanırım yeterli olmuştur.

    40 kere msnden desteği msn üzerindenmi istemiş arkadaşınız ?

    ben şunu görüyorum bu arkadaş o kadar msn den yazmış ve sizin msn açık olduğu halde hiçmi görmediniz yani.Adam resmen feryad etmiş artık el insaf.