Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.