ANAcHRoNoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun tamamını okumanızı tavsiye ederim!!.
Okumadan yorum yapacak değilim arkadasım..

Bende size !!. gibi karakterleri kullanmamanızı tavsiye ederim..

Firma iyidir veya kötüdür o bizi ilgilendirmez, yorumum acık ve net bir firma MSN den cevap vermedi diye buralara kadar tasınması dogru degil..

Firma yetkisiline telefon veya diğer iletişim araclarından ulaşmıs olsaydınız domain panelindeki sorunu zaten bildirirdi.. kendilerininde dedigi gibi karaladıgınız firmanında elinde olmayan sebeplerden dolayı domain panelinde sorun oluşmuş..

Iyi forumlar..