ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz Kimseye 7/24 msn destek sunacagız demedik(7/24 msn destek; 7 gün 24 saat msn üzerinden sürekli destek demektir.)

ama 7/24 destek (7 gün 24 saat msn,mail,tel, v.s destek demektir.)

sanırım yeterli olmuştur.

40 kere msnden desteği msn üzerindenmi istemiş arkadaşınız ?

ben şunu görüyorum bu arkadaş o kadar msn den yazmış ve sizin msn açık olduğu halde hiçmi görmediniz yani.Adam resmen feryad etmiş artık el insaf.