ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
Biz Kimseye 7/24 msn destek sunacagız demedik(7/24 msn destek; 7 gün 24 saat msn üzerinden sürekli destek demektir.)

ama 7/24 destek (7 gün 24 saat msn,mail,tel, v.s destek demektir.)

sanırım yeterli olmuştur.

40 kere msnden desteği msn üzerindenmi istemiş arkadaşınız ?