Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
Biz Kimseye 7/24 msn destek sunacagız demedik(7/24 msn destek; 7 gün 24 saat msn üzerinden sürekli destek demektir.)
ama 7/24 destek (7 gün 24 saat msn,mail,tel, v.s destek demektir.)
sanırım yeterli olmuştur.
40 kere msnden desteği msn üzerindenmi istemiş arkadaşınız ?