ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tamamını okudum ve arkadaşı haklı buldum.
40 kere msn den destek istemiş arkadaş ama kimse hesaba bile almamış.Ben olsam daha farklı tepki gösterirdim.Tek iletişim msn değilse satarken kimse 7-24 msn vaadleri vermemeli o zaman.
ön yargıda bulunmadığınız için teşekkür ederim.