Ayrıca burda öyle fiyat teklifleri görüyorum ki uçurumlar var arada..siz müşteriniz hakkında şikayet konusu açacaksınız x firma isterseniz şu fiyata sizi barındırabiliriz diye mesaj atacak..
bence sorun yaşayıp sorunu uzatmaktansa yapıcı olup kazanmayı seçin..
r10 Şikayet
32
●1.591
- 27-01-2009, 14:27:37Üyeliği durdurulduMüşteri Her Zaman Haklıdır | Bu Prensiple Yola Çıkmayan Geri Dönsün...
Zaten Hosting Şikayetlerinden Forum Yalan Rüzgarına Döndü.... Birde Bu Bölüm Fazla...
Bkz .. Yalan Rüzgarı.. yalan rüzgarı - Google'da Ara= - 27-01-2009, 14:33:02jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çok mesleğin odası derneği vakfı var hemen hemen her sen yılbaşındaasgari hizmet bedelleri belirlenir ama ne yazık ki bu uygulanmaz o yüzden çok önemli değil bir çatı altında toplanmak..
herkes hizmetine göre bedel belirlerse sorun olmaz..
sizce çok büyük firmalar neden pahalı ? hizmetlerini kusursuz verdikleri için ..
Kiminin gücü ona yeter oradan alır kimisinin alım gücü düşüktür başka firmalara yönelir..
bence az paraya çok müşteriye sahip olmak yerine makul bir fiyata az müşteriye sahip olunmalı ve inanın daha çok müşter isahibi olursunuz..
ve ben her zaman şuna inanırım en iyi reklam kulaktan kulağa olandır siz müşterilerinizi memnun ederseniz sorunsuz bir hizmet sunarsanız arkadaşlarına sizi kesin tavsiye eder.. - 27-01-2009, 14:33:42Üyeliği durdurulduŞimdi Bu Bölüm Açılsa Ne Olur Anlatayım Size...
Birisi Geldi Birinden VPS Alacak Hazırlattırdı VPSi Parayı Yatırmadı Sonra Adam Kayboldu Hostçu Gelip VPSi Boşu Boşuna Hazırlattırdı Deme Lüksüne Sahip Değildir. Ha İçinden ''Allah Belanı Versin Senin'' Diyebilir. Fakat Onu Foruma Gelip İFşa Etmeye Hakkı Yoktur.. Dediğim Gibi Katlanmayan Yapmayacak Bu İşi... - 27-01-2009, 14:34:49Üyeliği durdurulduFirma derki şu kişi şöyle biri benle şöyle bir iletişimi oldu şu olaylar yaşandı bunla alışveriş yapmayın Vs GibiTakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2009, 14:42:08Üyeliği durdurulduBende Diyorum Ki Vazgeçtiğini Yazma Değil Firmaları Dolandırmaya Çalışan Bir Sürü *********** Var Öyle Kişileri Yaza Bilir Diyorum
>kd<Bu Polemik Kosu Değildir Anket Yapmaktayız Şuan >kd<