R10 ' da genelde hep müşteriler bizi şikayet ediyor r10 hep müşteriden yana ondan şikayetciyim Birazda Firmaları Düşünsün
Hostingcilerin müşteri şikayeti tarzı bir bölüm açılmasını İsterim başka isteyen olursada ankette oy Vermelerini İsterim
r10 Şikayet
32
●1.591
- 27-01-2009, 13:36:24Üyeliği durduruldu
- 27-01-2009, 13:40:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.olabilir. müşteri ile diyalogları aktarabilir firmalar
- 27-01-2009, 13:46:47Oluşturunca haklı cıkılırsa müşteriye yedekler verilmeyip para iadesi yapılmayacak mı ?
- 27-01-2009, 13:49:03Üyeliği durdurulduO Konu Hakkında Bişey Diyemem Ama Ben Şunu Kassediyorum Adam bir vps alıyor 1 aylık 28 gün kullanıyor 1 gün aksama oluyor geliyor r10 konu açıyor para iadesi istiyor firmalar lekeleniyor müşteri haklıdır diyip adamı haksız olsa bile haklı duruma düşüyorekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2009, 13:54:50Müşteri öyle olabilir böyle olabilir ama bir firmanın müşterisini başkasına şikayet etmesi fikri bana garip geldi. Bu işin doğasında var bu. Müşteri herzaman birşeylerden şikayet eder. Firmalar herzaman müşteri şikayetlerini en aza indirmek için iş geliştirmeleri yapar.
Bana müşterisini birilerine şikayet eden bir firma gösterebilir misiniz? R10 ve Host & internet dışında. Mesela Ford, Sarar, Ülker, Süvari... - 27-01-2009, 14:04:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Müşteri daima haklıdır bundan şüphemiz yok fakat geçenlerde bizimde başımıza geldiği gibi saçma sapan ithamlarda bulunan ve kanıt diye birşeyden haberi bile olmayan kişiler çıkabiliyor. Bu bölümde ispat niteliği olmayan konuların yayınlanması yasaklanmalı bence...
)