R10 ' da genelde hep müşteriler bizi şikayet ediyor r10 hep müşteriden yana ondan şikayetciyim Birazda Firmaları Düşünsün

Hostingcilerin müşteri şikayeti tarzı bir bölüm açılmasını İsterim başka isteyen olursada ankette oy Vermelerini İsterim