Bende Diyorum Ki Vazgeçtiğini Yazma Değil Firmaları Dolandırmaya Çalışan Bir Sürü *********** Var Öyle Kişileri Yaza Bilir Diyorum

>kd<Bu Polemik Kosu Değildir Anket Yapmaktayız Şuan >kd<