Ayrıca burda öyle fiyat teklifleri görüyorum ki uçurumlar var arada..siz müşteriniz hakkında şikayet konusu açacaksınız x firma isterseniz şu fiyata sizi barındırabiliriz diye mesaj atacak..
bence sorun yaşayıp sorunu uzatmaktansa yapıcı olup kazanmayı seçin..