Konu
r10 Şikayet
27-01-2009, 14:29:07
#21
SyhByz
Müşteri her zaman haklıdıra tam anlamıyla katılmıyorum ama deidğim gibi firmanın müşterisini şikayet etme lüksünün bulunmadığını düşünüyorum..