Banka hesabı olmadığı için ptt den bi akrabası adına havale yaptıranlar.Bu kim diye sorunca bayan ortağım diyenler.Ayrıca bankada sorun yaşanıyormuş (Hesabım yok veya açtıramıyorum demiyorda sorun oluyor diyor. )
Bir sorun olduğu zaman teknik destek ekibimiz ilgileniyor vs (teknik destek dediği vps yi aldığı yer )
Cep numarası verip bi sorun olunca bu numaraya mesaj atıyorum kime gidiyor bu mesajlar dediğimde "O şirketin cep teli" diyenler
İlk hosting aldığım kişilere bugün yeni şeyler öğrendikçe baya küfür ediyorum.Hosting ve domain konusunda bilgisizim diye baya keklemişler zamanında
Seni çok keklemişler. Erkek horozu 1 kere derler ama.
Merhabalar,
Kaçtığımız filan yoktur Yiğit hadi benim telim kapalı Enver HAVUZ' ada mı ulaşamadın !
Sistem' de kayıtlı bir adet bile ticketin yokk ( ! ) Buna ne demeli
Bizi tanıyan tanıyor bilen biliyor
Zaten gerekli açıklamayı yaptım https://www.r10.net/turk-hosting-firm...osthavuzu.html
Saygı ve Sevgilerimle Yiğit bana p.m' den ulaşırsan sunucu bilgilerini atayım hemen
Konu dışı mesajında ilk defa adını soyadını yazmamışın
Piyasadaki insanların artık ne olduğu belli bunu sadece bizler biliyoruz.Birde diğer kullanıcılar bilse.
ne serveri ya...alayı vps
Yalan hikaye bunlar..15-16 yaş arası lisegençliği takımı..
Yazış şekillerinden,hitaplardan haydi bunları geçtim sürekli !!! işareti kullanmalarından belli.
Hele bi arkadaş var sizi haykırlarsa kaçın MaazAllah domaininizi alıverir
Satış elemanları,destek elemanları,holdingler vs vs
Çok film izliyoruz çok (ağır oldu ama gerçek bu)
Konuş konuş, Sonra saldırı yiyince yakınırsın. Sitelerin saldırı alınca, Sana değil Müşterilerine acıyorum. Senden zamanında bir reseller aldım yılan hikayesi oldu. Botnet, ddos vs vs. Başkalarına niye olmuyor bu olay. Şuan hala sitelerin saldırı yiyor. Sen ve bir kaç yakın dostun bu forumda gördüğüm insanları aşşağılayan türünüzün ilk ve son örneklerisiniz.
Her duyurusunu burda yayınlayan ve o duyuru hakkında sitesinde hiç bir alakalı yazı haber metin birşey olmayan adamlar Ya bir duyurun değişimin varsa sitene yaz müşterilerine mail gönder...
Ha projen olur , yeni atılımlara girersin yeni işlere başlarsın reklam amaçlı yazarsın. Ama adam sunucusunu tr ye alıyor buraya konu açıyor. Neden diyorum r10 dan müşteri çok diyor O bitmiş zaten..
Konuş konuş, Sonra saldırı yiyince yakınırsın. Sitelerin saldırı alınca, Sana değil Müşterilerine acıyorum
Bize laf yetiştirecem diye düştüğü hale bak
Sonrada ' Hosting Şikayetleri ' bölümünde ' kim bu şerefsizler ' diye başlık açılır girer bakarsın yakalarsam fena olacak diye... Yakalamana gerek yok burdayım ben
Saygılarımla
çoğu kişi de 16-17 yaşındaki çocuklara vps satmakdan geçiniyor ve sonra piyasa bozuldu eskisi gibi değil deniyor. 16-17 yaşındaki çocuklar olmasa çoğu firmalar bir hiçsiniz desem nasıl olur...
Burada neyin davasını görüyorsunuz ?
@WeBMaHMuT
Bize laf yetiştirecem diye düştüğü hale bak
Sonrada ' Hosting Şikayetleri ' bölümünde ' kim bu şerefsizler ' diye başlık açılır girer bakarsın yakalarsam fena olacak diye... Yakalamana gerek yok burdayım ben
Saygılarımla
Haklısın şimdi size bi bildirimini yayınlıyacağım 03/2008 ' e ait Mart - 2008 adam yine saldırı yiyor şuan yine saldırı yiyor. Bence: Böyle yaparsan müşterilerine zarar verirsin