• 24-12-2008, 14:13:57
    #28
    w3root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo hocam daha neler var.

    Banka hesabı olmadığı için ptt den bi akrabası adına havale yaptıranlar.Bu kim diye sorunca bayan ortağım diyenler.Ayrıca bankada sorun yaşanıyormuş (Hesabım yok veya açtıramıyorum demiyorda sorun oluyor diyor. )

    Bir sorun olduğu zaman teknik destek ekibimiz ilgileniyor vs (teknik destek dediği vps yi aldığı yer )

    Cep numarası verip bi sorun olunca bu numaraya mesaj atıyorum kime gidiyor bu mesajlar dediğimde "O şirketin cep teli" diyenler

    İlk hosting aldığım kişilere bugün yeni şeyler öğrendikçe baya küfür ediyorum.Hosting ve domain konusunda bilgisizim diye baya keklemişler zamanında
    Seni çok keklemişler. Erkek horozu 1 kere derler ama.
  • 24-12-2008, 22:17:55
    #29
    Okann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Kaçtığımız filan yoktur Yiğit hadi benim telim kapalı Enver HAVUZ' ada mı ulaşamadın !
    Sistem' de kayıtlı bir adet bile ticketin yokk ( ! ) Buna ne demeli
    Bizi tanıyan tanıyor bilen biliyor
    Zaten gerekli açıklamayı yaptım
    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...osthavuzu.html
    Saygı ve Sevgilerimle Yiğit bana p.m' den ulaşırsan sunucu bilgilerini atayım hemen
    Konu dışı mesajında ilk defa adını soyadını yazmamışın

    Piyasadaki insanların artık ne olduğu belli bunu sadece bizler biliyoruz.Birde diğer kullanıcılar bilse.
  • 27-12-2008, 01:17:36
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne serveri ya...alayı vps
    Yalan hikaye bunlar..15-16 yaş arası lisegençliği takımı..
    Yazış şekillerinden,hitaplardan haydi bunları geçtim sürekli !!! işareti kullanmalarından belli.
    Hele bi arkadaş var sizi haykırlarsa kaçın MaazAllah domaininizi alıverir
    Satış elemanları,destek elemanları,holdingler vs vs
    Çok film izliyoruz çok
    (ağır oldu ama gerçek bu)
    Konuş konuş, Sonra saldırı yiyince yakınırsın. Sitelerin saldırı alınca, Sana değil Müşterilerine acıyorum. Senden zamanında bir reseller aldım yılan hikayesi oldu. Botnet, ddos vs vs. Başkalarına niye olmuyor bu olay. Şuan hala sitelerin saldırı yiyor. Sen ve bir kaç yakın dostun bu forumda gördüğüm insanları aşşağılayan türünüzün ilk ve son örneklerisiniz.
  • 27-12-2008, 02:04:49
    #31
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paşam +rep verecektim "spread some rept" olayı çıktı.
    borcum olsun.
    Emin ol, 16 yaşında olsaydın ve bu forumda bulunduğun için bi kaç ayak takımı senle dalga geçseydi. + rep yerine . Başka birşeyler diyor olurdun.

    Tamam, Yaş Önemlidir. Ama bunu yasal olarak yapıyorsa. Sizinle eşittir hiçbirşeyde diyemezsiniz.
  • 27-12-2008, 03:20:32
    #32
    Bu konuyla alakası yok ama bir de şeyler var ;

    Her duyurusunu burda yayınlayan ve o duyuru hakkında sitesinde hiç bir alakalı yazı haber metin birşey olmayan adamlar Ya bir duyurun değişimin varsa sitene yaz müşterilerine mail gönder...

    Ha projen olur , yeni atılımlara girersin yeni işlere başlarsın reklam amaçlı yazarsın. Ama adam sunucusunu tr ye alıyor buraya konu açıyor. Neden diyorum r10 dan müşteri çok diyor O bitmiş zaten..
  • 27-12-2008, 08:53:37
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Burada neyin davasını görüyorsunuz ?
    @WeBMaHMuT
    Alıntı
    Konuş konuş, Sonra saldırı yiyince yakınırsın. Sitelerin saldırı alınca, Sana değil Müşterilerine acıyorum
    Bize laf yetiştirecem diye düştüğü hale bak
    Sonrada ' Hosting Şikayetleri ' bölümünde ' kim bu şerefsizler ' diye başlık açılır girer bakarsın yakalarsam fena olacak diye... Yakalamana gerek yok burdayım ben
    Saygılarımla
  • 27-12-2008, 09:25:35
    #34
    Üyeliği durduruldu
    çoğu kişi de 16-17 yaşındaki çocuklara vps satmakdan geçiniyor ve sonra piyasa bozuldu eskisi gibi değil deniyor. 16-17 yaşındaki çocuklar olmasa çoğu firmalar bir hiçsiniz desem nasıl olur...
  • 27-12-2008, 11:58:33
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Okann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada neyin davasını görüyorsunuz ?
    @WeBMaHMuT
    Bize laf yetiştirecem diye düştüğü hale bak
    Sonrada ' Hosting Şikayetleri ' bölümünde ' kim bu şerefsizler ' diye başlık açılır girer bakarsın yakalarsam fena olacak diye... Yakalamana gerek yok burdayım ben
    Saygılarımla
    Haklısın şimdi size bi bildirimini yayınlıyacağım 03/2008 ' e ait Mart - 2008 adam yine saldırı yiyor şuan yine saldırı yiyor. Bence: Böyle yaparsan müşterilerine zarar verirsin
  • 27-12-2008, 12:26:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Olay Oldu Konu yaa