• 23-12-2008, 20:24:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Öncelikle herkeze iyi akşamlar diliyorum.
    Profilo (gri) ' e geçişte ve taşınmışmış bulunuyoruz.
    Dün başıma gelen bir olaydan dolayı 2 gün gibi sürede nete gelemeyecem..
    Okan hayırdır ne oldu ? diyeceksiniz.
    Bir akrabamızı silahla vurdular cenaze olayı, soruşturma v.s onlarla ilgilenmekte olduğumuz için fazla sık gelemeyecem o süre zarfında ortağım Enver HAVUZ, olacaktır.
    Bir kaç sipariş ve taşıma işleminde biraz geçikecez ve siparişleri max 2 gün geçikecek bu durumdan dolayı özür diliyorum ve anlayışla karşılamalarını istiyorum müşterilerim.
    Ayrıca sunucumuzda meydana gelen disk problemi yüzünden VDS' lerde etkilenme şişme v.s yaşadık 2 gündür.
    Yeni işlemci ve Hdd siparişi verilmiş olup inş. cumaya kadar sorunsuz devam edecez.
    Enver HAVUZ Gsm : 0546 298 42 32
    Enver Havuz' a ulaşabilirler.

    Zaten şikayet bölümünde bekliyordum böyle bir konu açıklama için geç kaldım olabilir umarım bir daha böyle karşılaşmamak dileği ile
    Tüm Sevgi Ve Saygılarımla

    OKAN MİSİLLİOĞLU
  • 23-12-2008, 21:56:52
    #2
    Allah rahmet eylesin Okan, umarım en kısa sürede problemlerini giderir işinin başına dönersin.

    Saygılarımızla ;

    TR-NETWORK
  • 23-12-2008, 22:08:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    @Blackout Allah Razı Olsun...
    Yokluğumu bilip 2 gün arkamızdan yazılmış baya
    Sorun değil hepsi yanıtlandı biz bizi sevenlerle yaparız işimizi
    İlk önce karşılıklık güven gerekli her zaman..
    Güven yoksa 1 ay çalışırız diğer ay yol veriririz..
    Saygılarımla
    Okan MİSİLLİOĞLU
  • 23-12-2008, 22:32:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başın sağolsun Okann

    Kusuruma bakma sinirle açtım konuyu.2 iş kaybedince.
  • 23-12-2008, 22:40:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 24-12-2008, 00:08:18
    #6
    Okan başın sağolsun Allah Rahmet Eğlesin.

    Saygılar
  • 24-12-2008, 00:23:03
    #7
    Sizin bir web siteniz yok mu? Orada yayınlasanız bu tür bildirileri?
    4-5 gün de bir açmış olduğunuz bildiriler,her birinde de maşaAllah birşeyler oluyor.
    Biz bu forumda "babaannem öldü ardından babam onun cenazesini almaya giderken trafik kazası yapıp öldü" diyenleri gördüğümüz için ve sonrasınd kulliyen yalan olduğu için ölüm olayına hiç girmeyeceğim.Doğrudur yada yanlıştır.

    Ayrıca ! (ünlem) işaretinizi gereksiz olarak kullanmanızdan rahatsız oluyorum.Ünlemin bir nevi bağırma hitabı anlamına geldiğinide bilirsiniz sanırım kullandığınıza göre.

    Ağır ama gerçek bu.
  • 24-12-2008, 12:16:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Bey ağır olan nedir ?
    Ben birşey alınmıyorum sadece hakkımızda açılmış bir konu ve cevabı
    Büyütmeye gerek yok isteyen istediği yerde duyuru yapar yeri gelir web sitesinede yazılır yeri gelir R10' da da yazılır.
    Ayrıca 500 GB Hdd ve Quad Core 6600 İşlemci siparişi verilmiş olup cumaya kadar değiştirilcektir.
    Başsağlığı dileyen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum dostlar sağolsun diyorum.
    Üstümüzde bir kara bulut dolanıyor hadi hayırlısı diyorum ben
    Saygı ve Sevgilerimle
  • 24-12-2008, 23:43:02
    #9
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bir web siteniz yok mu? Orada yayınlasanız bu tür bildirileri?
    4-5 gün de bir açmış olduğunuz bildiriler,her birinde de maşaAllah birşeyler oluyor.
    Biz bu forumda "babaannem öldü ardından babam onun cenazesini almaya giderken trafik kazası yapıp öldü" diyenleri gördüğümüz için ve sonrasınd kulliyen yalan olduğu için ölüm olayına hiç girmeyeceğim.Doğrudur yada yanlıştır.

    Ayrıca ! (ünlem) işaretinizi gereksiz olarak kullanmanızdan rahatsız oluyorum.Ünlemin bir nevi bağırma hitabı anlamına geldiğinide bilirsiniz sanırım kullandığınıza göre.

    Ağır ama gerçek bu.

    Okan bey amacım sizi eleştirmek değil ama Ufuk çok haklı hani gerçek olduğunu düşünelim bu bence bir mazeret olmamalı sonuçta hosthavuzundan vps alınıyor host havuzunda bir kişinin sağlık problemi olursa işler aksamamalı bence bu yüzden işleyişinizi gözden geçirmelisiniz bu sadece bir öneridir.Lütfen yanlış anlaşılmasın sizin için değil genel konuşuyorum.