Sizin bir web siteniz yok mu? Orada yayınlasanız bu tür bildirileri?
4-5 gün de bir açmış olduğunuz bildiriler,her birinde de maşaAllah birşeyler oluyor.
Biz bu forumda "babaannem öldü ardından babam onun cenazesini almaya giderken trafik kazası yapıp öldü" diyenleri gördüğümüz için ve sonrasınd kulliyen yalan olduğu için ölüm olayına hiç girmeyeceğim.Doğrudur yada yanlıştır.

Ayrıca ! (ünlem) işaretinizi gereksiz olarak kullanmanızdan rahatsız oluyorum.Ünlemin bir nevi bağırma hitabı anlamına geldiğinide bilirsiniz sanırım kullandığınıza göre.

Ağır ama gerçek bu.