DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabır Keremcim sabır : ) Ben açıklayacağım zaten zamanı gelince şu an sadece düzelmesini bekliyorum.1 Hafta içerisinde halen düzelmezler ise gereken tarafımdan yapılacaktır merak etme sen bu arada devir işlemi xxx (Firma) ile yapılacağı hakkında duyumlar aldım.Beklemedeyim.
Vallahi Harun'cum biliyorsun HostHavuzu'nu neden devir almak istediğimizi, devir olayının olduğu gün DC'deyken söylemiştim sana. Yoksa "tınnnn" yani. Tabi artık öyle bir isteğimiz yok, biz elimizden geleni yaptık ama gerisi bizi ilgilendirmiyor artık.