Bu konuyla alakası yok ama bir de şeyler var ;
Her duyurusunu burda yayınlayan ve o duyuru hakkında sitesinde hiç bir alakalı yazı haber metin birşey olmayan adamlar

Ya bir duyurun değişimin varsa sitene yaz müşterilerine mail gönder...
Ha projen olur , yeni atılımlara girersin yeni işlere başlarsın reklam amaçlı yazarsın. Ama adam sunucusunu tr ye alıyor buraya konu açıyor. Neden diyorum r10 dan müşteri çok diyor

O bitmiş zaten..