Bu konuyla alakası yok ama bir de şeyler var ;

Her duyurusunu burda yayınlayan ve o duyuru hakkında sitesinde hiç bir alakalı yazı haber metin birşey olmayan adamlar Ya bir duyurun değişimin varsa sitene yaz müşterilerine mail gönder...

Ha projen olur , yeni atılımlara girersin yeni işlere başlarsın reklam amaçlı yazarsın. Ama adam sunucusunu tr ye alıyor buraya konu açıyor. Neden diyorum r10 dan müşteri çok diyor O bitmiş zaten..