Okann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Kaçtığımız filan yoktur Yiğit hadi benim telim kapalı Enver HAVUZ' ada mı ulaşamadın !
Sistem' de kayıtlı bir adet bile ticketin yokk ( ! ) Buna ne demeli
Bizi tanıyan tanıyor bilen biliyor
Zaten gerekli açıklamayı yaptım
https://www.r10.net/turk-hosting-firm...osthavuzu.html
Saygı ve Sevgilerimle Yiğit bana p.m' den ulaşırsan sunucu bilgilerini atayım hemen
Konu dışı mesajında ilk defa adını soyadını yazmamışın

Piyasadaki insanların artık ne olduğu belli bunu sadece bizler biliyoruz.Birde diğer kullanıcılar bilse.