* Şikayetçi olduğum üye:@ecbgames;
* Şikayetçi olma nedenim: Destek talepleri çözümsüz sonuçlanması
* İlgili konu URL:https://www.r10.net/sanal-sunucu/272...post1079566281
* Açıklama ; ecbhosting.com.tr sitesinden kampanyalı reseller hosting aldım.
Eski sunucumda çalışan sitemi yeni aldığım hosting e taşıdım fakat çalışmadı bunu destek bölümünden ve whatsapp üzerinden defalarca bildirmeme rağmen çözüm üretemedim.Bu hatfa içerisinde sistemleri üzerinde değişiklik yapılacağını ve müşterilerinin bir takım değişiklikler yapması gerektiği konusunda bilgilendirme maili atıldığını söylüyorlar fakat tarafıma reseller hosting i aldığımdan bu yana sadece fatura maili geldi reseller hosting bilgisi vsvs bu tür hiçbir maille bilgi tarafıma verilmedi bu bilgileri mail yolu ile değilde WhatsApp veya ticket üzerinden verdiler. Ben bu şirketle çalışmak istemediğimi tarafıma para iadesi yapılmasını talep ettim fakat yasal sürenin geçtiğini bildirdiler fakat ben sizin sisteminizi adam akıllı kullanamıyorum ayda bir sisteminiz değişiyorsunuz ve bilgi vermeden yapıyorsunuz. Çözüm üretmediğimden farklı bir reseller firmasına geçerek orada sitemin taşınmasını istedim ecbhosting.com.tr den aldığım resellerde çalışmayan sitem yeni reseller firmasında çalıştı. Şimdi firmadan kullandığım reselleri kullandığım zaman kadar süreyi parasal olarak kesmesini ve kalan kısmın tarafıma iade edilmesini talep ediyorum.
@ecbgames Şikayetçiyim
13
●706
- 21-03-2021, 02:01:42Konu doğru yerde sayılır, ama konuyu açanın amacı ney ona göre değişkenlik gösterebilir 🙂emresari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada geçmiş olsun hocam. - 21-03-2021, 02:06:31Sağolun sorun çözümsüzlük yüzünden farklı bir şirkete geçmem tek tek hesaplarımı başka bir yere taşıyorum. 3 yıllık ücret ödemem ve bunun karşılığını almak istiyorum. Çözüm olmayacaksa paramın iadesini talep ediyorum.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 02:09:21Daha yeni üyesiniz,adilwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayetinizi belirtmişsiniz ama doğrumu gerçekmi bilemem. Eğer zararınız varsa ve buna çözüm ulaşsın istiyorsanız konuyu https://www.r10.net/sikayetim-var/ buraya açmalısınız şablona uygun çekilde. - 22-03-2021, 09:02:02@rootman;
Öncelikle Merhaba ;
Sizinle böyle saçma konular üzerinde yorumda sohbet etmek çok sıkıcı
Adil Bey'den şikayet aldığım kadar hiç bir müşterimden şikayet almadım.
Öncelikle iade konusundan başlayalım ; https://ecbhosting.com.tr/iade-kosullari.php Kendisi 27 gün sonra iade talebi verdi. Kullanım sözleşmesini sitemize kayıt olurken okuyup onayladı. Süre dışına çıkıldığından iadesi mümkün değildir.
Mail,bilgi konusuna dayanacağım, sürekli satış öncesi bölümünden iletişim kurmaya çalışıyor başlarda yardımcı olduk o bölümlerden sonrasında destek talebi açması gerektiğini belirttim her bir sorununda. Sebebi ise sunucusunda yarın öbür gün bir işlem yaptırdığında bunu ben istemedim diyebileceğinden yazılı olarak destek talebinden iletmesini dile getirdik.
Mail konusunda bütün müşterilerimize mail atılıyor. Kendisine farklı bir mail adresi istediğimizde demediğini kalmadı senin mail sunucun sorunlu v.s v.s sonrasında farklı bir mail ilettiğinde mailin gitmiş olduğunu gördü. Bknz ; https://prnt.sc/10s627t https://prnt.sc/10s62k6 https://prnt.sc/10s62vu
Reseller sunucumuz, zararlı içerik,zararlı yazılım gibi sistemleri çalıştırmaz. Kontrol edin diye daha önce belirttik. Ayrıyetten plesk sunucusuna geçiş talebi verdi oradan da memnun kalmadı tekrar cpanele geçmek istedi
Hosting sunucumuzun tüm optimasyonları yapılmış durumdadır. Ve düzenli olarak kontrolü sağlanmaktadır. 100 üstünde cpanel hosting,reseller müşterim aktif iken hiç bir şikayet konusu açılmadı hepsi r10 üzerinden yapılan satışlardı
Gereğinin yapılmasını talep ederim.
Saygılarımla ; - 22-03-2021, 09:08:17@rootman; https://prnt.sc/10s65cp aynı zamanda bize bu şekilde gelmedi, bizede iletse bizde aynı php ayarlarını yapardık.
Fakat bundan sonra sürekli sorun çıkaran bir tip olduğundan dolayı destek talebi harici destek verilmeyecektir. Hizmetin süresini tamamlandığında yenileme hakkı mevcut değildir. Firmam da huzursuzluk yaratan kişi,kişiler,kurumlar barınamaz. Nasıl sizin burada forum huzurunu bozan şahıs,kurumları uzaklaştırıyorsunuz. O şekilde düşünebilir. Mail gelmiyor r10.net'e üyelik açıp şikayet edeceğim
Eee ettin ben en fazla ban yerim ki ban yiyecek bir durum da göremiyorum. Yukarı da belirttiğim gibi şahısın iade vadesi dolduğundan dolayı iadesi yapılmayacaktır.
Konunun kapatılmasını talep ederim.