Sağolun sorun çözümsüzlük yüzünden farklı bir şirkete geçmem tek tek hesaplarımı başka bir yere taşıyorum. 3 yıllık ücret ödemem ve bunun karşılığını almak istiyorum.
Daha yeni üyesiniz,
şikayetinizi belirtmişsiniz ama doğrumu gerçekmi bilemem. Eğer zararınız varsa ve buna çözüm ulaşsın istiyorsanız konuyu
https://www.r10.net/sikayetim-var/ buraya açmalısınız şablona uygun çekilde.